![]()
Hội Thảo Trực Tuyến
The Traceability Imperative and the Start-up Journey
|
|
![]()
Ngày
Phát Sóng Vào
10/10/2023 |
![]()
Thời Gian
Theo Yêu Cầu
|
![]()
Chi Phí
Miễn Phí
|
![]()
Ngôn Ngữ
Tiếng Anh
|
![]()
Chủ Đề
Kiểm Định
|
|
![]()
Diễn Giả
Roman Houlbreque
Anouschka Jansen |
|
![]()
Đơn Vị Tổ Chức
events@qima.com
|
A thousand-mile journey begins with a single step, and that first step can be the hardest one to take. Embarking on supply chain improvement requires a challenging first step. Before you can monitor your supply chain, you need to map out all the players. Only then can you monitor your supply chain and drive improvements in social and environmental issues. And you quickly realize you cannot do this on your own.
With increasing regulations from countries around the world enforcing such monitoring and improvements, traceability is now an imperative rather than a choice. Where there is a challenge, entrepreneurs step up to deliver solutions. Start-ups also embark on a thousand-mile journey with many hard steps.
Join us for a QIMA fireside chat with Roman Houlbreque, Chief Customer Officer at Retraced, to discuss these traceability challenges, collaborative solutions, and how Retraced has journeyed from a traceability start-up to an established player.
As Chief Customer Officer at Retraced, Roman Houlbreque is responsible for developing the strategy to lead global fashion and textile brands towards sustainable supply chain management. His unique insights into textile supply chains result directly from his close work with diverse stakeholders from the industry. He leads the philosophy of Retraced to focus on suppliers’ needs to enable close collaboration and transparency in fashion supply chains to master any regulative challenge of the industry.
Anouschka Jansen is the Director of Sustainability Solutions at QIMA, a leading provider of supply chain compliance solutions that partners with brands, retailers, and importers to secure, manage and optimize their global supply network. In this role, she supports the company in delivering sustainability solutions for QIMA’s clients and their supply chains.
Anouschka brings 20+ years of experience in supply chain sustainability, with a particular focus on the textile industry. Prior to joining QIMA, Anouschka worked at amfori, a business-driven membership organization. At amfori she worked with her team in delivering innovation through new sustainability products, tools, and services to the organization and its member companies, including the amfori BEPI initiative and topics such as access to remedy, impact assessment, responsible purchasing practices and the Sustainable Development Goals (SDGs). Before amfori, Anouschka was a global Sustainability Manager at Levi Strauss & Co., dealing with social and environmental sustainability.QIMA là nhà cung cấp hàng đầu cho các giải pháp về tuân thủ và chất lượng trong chuỗi cung ứng. Chúng tôi hợp tác với các thương hiệu, nhà bán lẻ và nhà nhập khẩu để cải thiện mạng lưới cung ứng toàn cầu của họ.
QIMA hiện diện tại hơn 100 quốc gia, chúng tôi kết hợp các chuyên gia hàng đầu trong ngành với các giải pháp kỹ thuật số để triển khai các dịch vụ như kiểm định tại chỗ, thanh tra nhà cung cấp và thử nghiệm trong phòng thì nghiệm, giúp mang lại độ chính xác và tính trực quan cho dữ liệu về chất lượng, an toàn và tuân thủ.
Tất cả khách hàng của chúng tôi ở 120 quốc gia được sử dụng nền tảng QIMA và hỗ trợ 24/7 bằng hơn 20 ngôn ngữ, QIMA is Your Eyes in the Supply Chaintm.
Thành công! Chúng tôi đã gửi các liên kết theo yêu cầu tới email của bạn hoặc xem nội dung ngay bây giờ:
This site is protected by copyright and trademark laws under US and international law. |
QIMA © 2025 |
ClientID:; Client:; Affiliate:;
|